where were you when I needed you?

Toodelooooooo, jag vet att jag inte har varit inne på länge så jag ska ge er en liten uppdatering;)
Men först så skulle jag vilja att ni gick in HÄR! och röstar lite åt mig:D
på edward Cullen såklart;)
tack tack;)

Så nu, jag har bestämt mig för att jag vill ha en Iphone, så nu har jag börjat spara pengar, är väl snart uppe i en tusenlapp, bara 5 kvar;)
haha, så om ni vill donera lite money så äre bara att ni gör det:D
men ja, skolan har ju börjat, samma gamla vanliga smörja!
Fick ju nya skåp så nu har vi sånna här lås som heter , ja, vad ... juste! kompinationslås:D
Lite kul när man väl fattar hur man ska göra:D

Så, hur mår ni då:O?
Whats new:)?




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0