Jag önskar

Det finns mycket man önskar i livet. Jag önskar väldigt många saker, vissa saker är självklara saker att önska som säkert alla andra önskar också, andra saker är sånt som ingen kan förstå sig på och vissa är helt själviska önskningar och vissa är otroligt osjälviska!
Jag önskar att jag var smal, hade längre hår, jag önskar att det skulle bli lov snart, jag önskar att julen ska komma fort och stanna sakta och länge:)
Jag önskar att det ska bli bättre för min syster, jag önskar att livet inte vore så jävla svårt hela tiden! Jag önskar att min familj är lyckliga! Jag önskar att jag ramlade och bröt benet så att jag slappa allt och bara fick sitta i min säng och lyssna på musik i veckor tills benet läkt. Jag önskar att jag inte var så irriterande :p Jag önskar att jag kunde glömma vissa fraser som har sagts till mig i mitt liv, jag önskar att jag kunde glömma de hemska sakerna jag sett och som jag hört och upplevt! jag önskar att jag inte bodde med mina föräldrar. jag vet vad ni tänker, 'vilken tonåring gör inte det', men det är inte så att jag inte älskar mina föräldrar, det gör jag men ni vet inte vad jag gått igenom och ni vet inte jag jag känner, tycker och tänker, ni vet inte, var glada för det. Det är inte så att jag vill bo med någon annan än mina föräldrar, jag skulle vilja bo själv i så fall, jag vet att jag måste vänta tills jag har jobb med tillräckligt mycket pengar för att ha råd med hyra, mat, och allt annat som behövs. Jag önskar väldigt mycket men jag vet att inte mycket av det jag önskar kommer gå i uppfyllelse, jag vet att det inte kommer göra det.
Det är säkert mycket som jag INTE borde önska, säkert mycket mer realistiska saker jag borde önska.

Jag ville bara skriva av mig lite..

Kommentarer
Postat av: ♥ Kenzas fanpage

Kul =)



Kommer du in på fanpagen på facebook? :/

2010-11-11 @ 16:00:52
URL: http://kenzasfanpage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0